بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


اشتباه محسن قهرمانی باعث بی روح شدن دیدار سپاهان و پرسپولیس شد

http://axgig.com/images/29674496904377408664.jpg

اما همین بازیکنان مقابل تیم ده نفره پرسپولیس حدود 85 دقیقه آن تلاش و جدیدتی که مقابل آبیها از خود نشان می دادند را بروز ندادند. اصفهانی ها در این بازی حداقل می توانستند در چند موقعیت خطرناک با دروازه بان پرسپولیس 3 به تک شوند که در اکثر آنها دو پاهاشون به هم جفت می انداخت!
نکته دیگر اینکه مشخص شد مدیران سپاهان بعضی مواقع بر خلاف نیاز تیمشان بازیکنان دیگر تیم ها را جذب می کنند.با این کارشان فقط و فقط می خواهند رقبایشان را تضعیف کرده و هیچ برنامه خاصی برای استفاده کردن از آنها را ندارند!مثال:آرش افشین،یعقوب کریمی و یا حتی همین مجتبی جباری را که فصل قبل هر کدامشان سوگلی های تیم هایشان بودند را ببینید به چه روزی انداختند!
نکته دیگر فحاشی تماشاگران دو تیم بخصوص پرسپولیسی ها می باشد که اگر بگوییم این هواداران همانند هواداران استقلال و ذوب آهن برای تیم داوری مشکلاتی را بوجود آوردند اشتباهی نکرده ایم!همچنین اعتراضات علی دایی نسبت به داور بازی نیز دست کمی از اعتراضات به حق امیر قلعه نویی در دیدار تیمش مقابل ذوب آهن نداشت!
حالا می خواهیم ببینیم آقای حسن زاده که ریاست کمیته انضباطی را بر عهده دارند،روز بعد از این دیدار در رسانه ها مصاحبه می کند که پرونده این بازی هم سنگین است و علی دایی را هم ممکن است جریمه یا محروم کنن!


نظرات شما عزیزان:

نگار
ساعت17:41---31 شهريور 1392
پاسخ:در کار خدا نباید دخالت کرد!

نگار
ساعت11:16---31 شهريور 1392
خواست باشه من اصفهانی ام ها
پاسخ:استقلالی هم باشی فرقی نمیکنه!اینجا ما بخاطر کسی چیزی نمی نویسی! نظرات همه برای ما قابل احترامه ولی ما عقاید و تحلیل های خودمان رو می نویسیم! نا سلامتی اینجا یک وبلاگ شخصیه!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 6 / 1392برچسب:لیگ سیزدهم,هفته دهم,اشتباهات داوری,پرسپولیس,سپاهان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com